poniedziałek, 25 września 2017

Wycieczka do Malagi i Nerjy (24.09.2017)

Dzień rozpoczęliśmy bardzo wcześnie jak na niedzielę, bo już o 6:45 mieliśmy śniadanie, a o 7:15 siedzieliśmy w naszych busach, które nas zawiozły do słonecznej Malagi i Nerjy.

W Maladze zobaczyliśmy m.in :

Katedrę La Manquita :

Alcazaba

Muzeum Pabla Picasso

Po odwiedzeniu tak wspaniałych miejsc ruszyliśmy w dalszą drogę wraz z naszymi wspaniałymi kierowcami. Podczas podróży do Narjy towarzyszył nam przepiękny widok na Morze Śródziemne, ale i muzyka. W pierwszej kolejności udaliśmy się do Jaskini - Cueva de Nerja , następnie zaś poszliśmy na Balcon de Europa. Wszyscy nie mogliśmy się doczekać kąpieli w morzu, ale i również opalania na ciepłym piasku. W końcu i tam się znaleźliśmy, nad Morzem Śródziemnym.

O godzinie 19:10 siedzieliśmy już w busach i udaliśmy się w drogę powrotną do naszego miejsca zakwaterowania. W czasie podróży nudę umiliła nam doskonała muzyka. Gdy wróciliśmy do naszego miejsca zakwaterowania czekała już na nas pyszna kolacja.