poniedziałek, 25 września 2017

Wycieczka do Sevilli (23.09.2017)

Weekend rozpoczęliśmy od wczesnej pobudki, ponieważ zaplanowaliśmy całodniową wycieczkę do miasta Sewilla.
Po śniadaniu o 7 rano udaliśmy się na dworzec autobusowy, z którego po kilku godzinach dotarliśmy do naszego miejsca docelowego.

Dzięki opracowanemu przez nas planowi wycieczki już przed południem rozpoczęliśmy zwiedzanie.

Naszą pierwszą atrakcją była Plaza de Toros, arena, na której odbywają się znane na całym świecie corridy, czyli walki byków.
Następnie przeszliśmy podziwiać piękną Catedral y Giralda, Plaza del Triumfo oraz inne znakomite budowle, przy których mieliśmy okazję zrobić niepowtarzalne zdjęcia.

W drodze do zawierającej dech w piersiach Plaza de España, gdzie podziwialiśmy dorożki i schładzaliśmy się przy fontannach, zobaczyliśmy Real Alcazar.

W ciągu całej wyprawy towarzyszyły nam gorące słońce i wysoka temperatura!

Po przerwie na obiad i czasie wolnym na zakup pamiątek przeszliśmy do punktu kulminacyjnego naszej wyprawy - Metropol Parasol i podziwialiśmy monumentalną konstrukcję.

Nasze szalone nauczycielki :D

Poza tym mieliśmy okazję zobaczyć występ flamenco oraz posłuchać ulicznych grajków.

O 16.15 wróciliśmy autobusem powrotnym do naszego miejsca zakwaterowania - Europroyectos, gdzie czekała na nas pyszna kolacja.